#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Friday, November 20

My New Friend

Shukri (Cuie)
YEAHH! Ni dia budak yang selalu panggil I 'muka merah'! HAHAHA! Kau memang nak kene MOK! Btw, aku suka gila kawan dengan kau! Kau kelakar kodd! Walaupun kau selalu buat aku marah! HAA! But, aku tak kesah! Kau baik dohh ^^ And aku suka tengok kau senyum! WAA! And, aku tak boleh lupa yang kita pergi MC'D haritu! Aku lagi sikit je nak kene langgar! Nasib baik kau sempat tarik aku! If tak maybe aku dah mati dah! Thanks kawan ^^ Kau pun selalu spend time dengan aku! And, thanks jugak sbb sudi jadi kawan aku! AHHH! Sayang kau lah 'muka coklat' HAHAHA! And, tahun ni kau kene EXAM SPM! Good Luck kawan! Buat yang terbaik! ^^