#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Friday, July 2

I Used To Walk Alone

HELLO , friends ! HMMM -.- Macam-macam berlaku minggu ni ! Pening , penat , sedih and moody . Myra and Epul ada problem ! But , I yang pening and sedih tgk diorg ! But , now it's over ! Kesian tgk dorg tu -.- Tak tahu la , I nk cakap apa ! Sbb , I rasa syg sgt dengan relationship diorg tu ! HMM -.- *Pening fikir . Haa ! Tadi cikgu ckp , jumaat minggu depan ibu bapa kena ambil report kad murid ! OMG ! Takut sgt ni -.- Nanti mesti cikgu ckp macam-macam dengan parents I ! GRRR -.- Takut nye ! Gerun pun ada ! HAHA -,- And maybe next week , 10 july hangout with friends ! OMG ! Bestnye =.= suka suka ! Nak tgk wyg oh ! Twilight Saga Eclipse , please please -.- Nak tgk oh ! Amin*

-My result examination-
BM : LULUS
BI : LULUS
KH : LULUS
SC : GAGAL
MATH : GAGAL
SEJ : GAGAL
GEO : LULUS
PAI : LULUS

*You all , already know about my result right ? HAHA , 3 FAILED 5 PASS ! Because , I am so stupid not like you la ! HMMM -.-