#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Saturday, September 4

Addicted

HELLO-LO-LO! Penat sangat semalam, keluar tengahari balik malam! -_____- Mengantuk sangat, pagi tadi nak bangun punyalah susah. MR.H kejut barulah I bangun! WAA ^^ Tu pun terpaksa bangun, haishh -____- Semalam 'shopping raya' again ^^ Beli kasut, jam tangan, make-up and banyak lagilah. Mulanya nak beli handbag but, mom cakap beli nantinanti je -____- sedih sangat, HMMM! Then, I nak beli T-Shirt jugak. Tak belibeli lagi! grr -.- Entah bila nak beli I pun tak tahulah. HAA! Kawan I, Fatimah! Hey kau! If nak keluar dengan aku, after exam PMR okay sayang! Now, dah nak dekat PMR dah! Susah aku nak keluar, nanti parents aku tak bagi punyalah. Sorry -.- After exam je, kita keluar! Kau belanja aku tau? sekarang ni kau simpan duit kau dulu. Nanti melabur duit dekat aku! HAHAHAHAHA ^^ I miss you so much kawan