#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Tuesday, November 23

Firework

Hye, blogger (: rinduuuu sangat dengan blog MUAH MUAH MUAH

Today, hang out dengan my sister and Kakak Nabiha *kakak angkat saya. Teman diorang pergi Martin Pudu. Diorang nak tuition situ, masa cuti sekolah ni. I pun pergilah, then habis daftar semua. Singgah TS lepak lepak, sampai pukul 4 p.m. serious pening kepala kot tadi, hujan punya pasal la ni. grr -.- sakitnya kepala saya, awak. Hmm, mata saya pun sakit sangat. Esok nak ajak mom pergi Klinik la. Saya dah tak tahan dah ni, hmm. HA! SPM sudah datang korang (: Today, diorang paper BM macam macam saya dengar diorang cakap. Diorang cakap senang, sebab itu makan dioranglah. Ada yang cakap tak cukup masa la, macam macam la diorang tu :D