#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Monday, September 5

Heart

Hey, readers! Btw, saya tak tahu nak tulis apa sebenarnya tapi takpelah. Nak luahkan perasaan dekat sini boleh? Taknak baca takpe, saya tak kesah k -.-

Hey, awak! Saya nak cakap sikit boleh? Saya bukan nak ajak gaduh. Saya cuma nak settle cara baik je dengan awak. Saya tidak akan kasar dengan awak. Pertama sekali saya nak tanya, kenapa awak suka sangat kutuk-kutuk saya eh? Saya tak pernah kutuk awak pun, even sedikit. Awak, kenapa awak mudah terpengaruh dengan kata-kata orang lain eh? Awak macam baru kenal saya je kan -.- Awak, kenapa perlu awak dengan kawan-kawan awak update status perli-perli saya bagai dekat Facebook? Saya ada tak update status kutuk-kutuk atau perli-perli awak dekat Facebook? Tak ada kan? So? Kenapa awak buat macam itu dekat saya eh? Ha! Satu lagi awak, kenapa awak suka 'bawak-bawak' mak saya dalam masalah ini eh? Mak saya tidak ada kena mengena dengan masalah ini lah awak. Awak block saya? Awak delete saya dari list friend awak dekat Facebook? Takpelah saya tak kesah. Itu lagi baguskan, buat hal masing-masing. Awak pun tak perlu lah nak kutuk-kutuk atau cerita pasal saya dekat blog awak pulak. Sebab saya pun tak pernah cerita pasal awak dekat blog saya haa kan? Btw, awak kalau tak suka perangai saya, saya tak kesah tapi janganlah 'bawak' kawan-kawan awak sekali. Jangan pengaruhkan kawan-kawan awak tuh k. Saya tak kesah kalau kawan-kawan awak tuh tak kawan dengan saya. Sebab saya tak ada masalah dengan awak mahupun kawan awak, saya pun taknak cari masalah dengan awak dan kawan-kawan awak semua. Saya dah banyak sabar dengan mulut awak dan kawan-kawan awak tuh. Saya harap awak faham perasaan saya, saya minta maaf kalau saya ada buat salah dengan awak atau 'terkasar' bahasa dengan awak. Saya tak suka bermusuh-musuh atau bergaduh. Awak pun tak perlulah nak tarik tangan saya atau menggunakan cara kasar dengan saya apabila tidak puas hati. Kerana saya memang tak suka berkasar dengan orang, saya pun tak pernah berkasar dengan awak betul tak? Awak, saya tak marah dekat awak k, saya langsung tiada perasaan dendam dekat awak. Sebab masalah tidak akan selesai kalau terus-terus membalas. Lagipun Allah sendiri akan membalas setiap perbuatan umatNya. Hmm, macam ini jelah awak kalau awak tak suka sangat perangai saya. Awak tak payahlah tegur saya lagi kawan-kawan awak pun sama. Awak buat hal awak, saya buat hal saya. Saya tak akan kacau hidup awak, awak jangan risau. Btw, sudah-sudah lah tuh stalker saya guna Facebook orang lain. Kbye
P/S :"Kesabaran manusia ada tahapnya awak" Ingat!
*Maaf kepada siapa yang terasa, saya cuma ingin meluahkan perasaan saya je. Terima Kasih :)