#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Saturday, October 29

Jamuan Lembaga Pengawas 2011










October 24, 2011 #Hotel Rain Tree

Seronok sangat, macam-macam aktiviti yang diadakan. Saya disuruh buat persembahan pulak, alamak dah lah saya tak sihat, batuk dan flu memanjang. Tapi diorang sampai merayu, hm akhirnya saya buat jugak persembahan. Tapi memang tak berjayalah persembahan saya, suara saya hancur. Sedih dan malu sangat masa buat persembahan itu. Tapi benda dah lepas malas nak ingat lagi. Hm untuk pengetahuan awak semua jugak, pakaian kitorang semua warna bertema. Tapi saya dah lari dari tema, saya pakai baju serba hijau. Haha, saya memang tak faham bahasa kan. Haha :p Next year if ada lagi jamuan yang kena bertema saya akan ikut lah k. Balik pukul 5.30 p.m. Masa balik pula, Reedza tolong hantar balik. Terima kasih ;)

#CD lagu saya tertinggal dekat sana, saya memang pelupa. Err -.-