#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Monday, October 3

Single

Semua orang yang 'bercouple' semua asyik bergaduh je sekarang nih. Sekarang nih musim bergaduh ke? Hm perkara biasalah tuh, bergaduh manja kannnnn. Untunglah semua ada pasangan, saya single je memanjang. It's okay saya tak kesah, saya bahagia dengan hidup saya sekarang. Rasa bebas nak buat apa, takdelah rasa terkongkong macam orang couple haa! Tapi saya tak cakap saya nak terus single macam sekarang nih k. Saya teringin jugak nak ada orang sayang saya macam dulu-dulu. Hm maybe bukan masanya lagi untuk saya lalui semua tuh. Mungkin sekarang nih, Allah nak suruh saya focus dengan study saya. Tahun depan dah nak SPM, haa banyak lagi benda yang belum saya tempuh. So, whatever lah belajar lagi penting k Fatirah ;)