#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Friday, November 4

Bored

"It's better to be unhappy alone than unhappy with someone - so far"

Semalam awak text saya lah! Omgeeee terkejut sangat. Saya ingat awak dah lupa saya, saya ingat awak dah tak nak contact saya lagi. K rindu awak, tapi sedih sedikit dengan apa yang awak tuduh pasal saya tu. But, it's okay lupakan jelah. Saya malas nak fikir semua tu. Lagipun semalam kita text awak pun tak sebut langsung pasal tu kan, so saya pun tak nak lah sebut. Nanti gaduh pulak, malaslah. Hm awak dah banyak berubah. Dulu text dengan saya type panjang je. Sekarang balas dua tiga patah perkataan je. Kfine! Saya suka sebenarnya text dengan orang pendek-pendek. Hm saya faham awak cuma ex saya. So, it's okaylah saya pun tak boleh nak ubah awak kan. Btw, thanks jugak sebab text saya semalam. Saya tengah bosan sebenarnya, maklum lah 'single'. Siapa je nak contact saya kan? Kalau kawan text saya malas pula nak layan. Rasa macam buat habis kredit je, lagi-lagi semalam cuti sekolah tak. Duduk terperap jelah dalam rumah. Awak pulak dekat sekolah, gatal bawa phone bagus. Kena rampas padan muka awak. Lain kali jangan bawa phone pergi sekolah k. Takecare, my ex boyfriend xx