#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Tuesday, November 1

Broken Heart Girl

Before you falling in love make sure your love is falling in love with you too

Sekarang bila saya online Facebook, mesti ramai perempuan update status yang sedih-sedih. Hm sekarang musim patah hati ke? Janganlah macam ini, awak semua boleh jumpa/dapat yang lagi better dari yang ada sekaranglah. Awak semua cantik, baik budak lelaki itu je tak nampak apa yang ada dekat diri awak. Hm saya pun pernah jugak bercinta. Tapi tak banyaklah, 4 kali je. Tapi even 4 kali, banyak jugak pengajaran yang saya dapat. Saya pernah rasa disayangi, yeah! Memang seronok dan bahagia sangat, macam dunia ini saya yang punya. Tapi saya jugak pernah menangis sebab orang lelaki macam awak semua, hm maybe sebab saya terlampau sayangkan lelaki itu. Tapi dia tak nampak, jadi dia tak tahu perasaan saya dekat dia. Bagi saya orang lelaki ini, selalu datang dan pergi. Kadang-kadang baik, kadang-kadang jahat. Kita yang perempuan ini, janganlah mudah jatuh hati. Juga jangan mudah memberi apa yang orang lelaki ingin dari diri kita, sebab tidak semua lelaki baik dalam dunia ini. Sebagai pengajaran, sayangilah diri awak semua. Diri awak semua sangat bermakna, jika tiada jodoh tidak mengapa. Mungkin belum masanya lagi, untuk awak semua bercinta. Kbye

#Maaf jikalau tersalah cakap, saya cuma menyatakan pendapat saya