#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Saturday, November 19

Ex Student

#Photos with Wen Kang

Dia ex student dekat sekolah saya. Now, dia dah habis sekolah. Dia pun dah banyak berubah. Semakin hot! Dia handsome kan? I knowwww sebab saya pun dulu mula-mula jumpa dia saya jatuh hati tengok dia. See, habis je dia sekolah saya pergi Mcd saya terjumpa dia. Sempat tangkap gambar sama-sama lagi. Be jealous, girls :p Dia rapat dengan saya, dia rajin tegur saya. Haritu saya keluar KL terserempak dengan dia, dia tegur saya. Dia cakap macam ini "Hey! You Fatirah kan? Ini I lah, Wen Kang you ingat lagi tak?". Omgeeee! Dia ingat saya, tapi saya tak ingat dia. Sorry bro! Mungkin sebab dia dah banyak berubah, dia dah semakin handsome. For your information, masa dia ambil result SPM dia kan. Dia nampak saya duduk dekat sebelah pintu dewan (tempat ambil result) dia terus datang dekat saya. Dia bawa result dia, then tunjuk dekat saya. Saya punyalah terkejut, tak sangka dia nak tunjuk result dia dekat saya. K bangga sikit :p But, now dia pun dah ada girlfriend. Confirm ramai yang menangis bila dapat tahu yang dia dah ada girlfriend kan? Hahaha! Actually saya pun rasa macam nak menangis bila dapat tahu dia dah ada girlfriend (kononnya) :p Saya tak sedih pun sebab dia dah jadi kawan saya pun saya dah happy. I miss you, Wen Kang. Jaga girlfriend awak elok-elok. Dia cantik sangat maa :p