#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Tuesday, November 22

Malaysia vs Indonesia









#Screenshot

Pelik kan kenapa saya jadi minat bola pulak tiba-tiba? Haha siapa yang kenal perangai saya mungkin perasan perangai saya yang pelik ini. Act, saya tak suka betul dengan namanya 'bola'. Saya tak suka sukan jadi semua benda yang ada kena mengena dengan sukan semua saya tak tengok/tak layan/tak join faham? Tapi entah masa Malaysia vs Indonesia saya layan pulak. Sebab saya bukak je Facebook tengok dekat 'home' cerita pasal bola. Jadi saya pun tak nak lah jadi ketinggalan zaman. Haaaaa lepastu tengok Nazmi Faiz pulak ada kan, saya tengok dia handsome pulak. Wee~ saya jatuh hati gituh dan Si Apek pun ada. Haaaaa semakin bersemangat lah tengok bola. K bacalah atas tu apa yang saya tulis pasal bola. Btw thanks dengar cerita saya. Kbye muah sikit, Khairul Fahmi dan Nazmi Faiz :*