#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Thursday, November 17

Single

"I hate quotes for single people. If you're so happy being single you shouldn't need quotes."

Kenapa orang susah sangat nak percaya yang saya ini single? Muka saya ini macam muka orang bercinta ke? Muka orang tengah bahagia ke? Lol -.- Saya single okay! Saya dah penat nak explain yang saya single. Paling sakit hati bila nak 'chat' atau 'text' dengan saya, awak tanya saya "boyfriend awak tak marah ke saya text awak?". Saya mana ada boyfriend, jadi tak payah nak takut sangatlah contact saya. Saya sunyi tahu tak? Kalau tak percaya saya single, tengok 'status' saya dekat Facebook. Nampak macam orang tengah 'hangat bercinta' ke? Lol -.-