#This is about a girl named Nurul Fatirah. Was born on 1st December 1995. Surrounded by wonderful family and friends ;)

10 Busybody Online

Web Counter

Wednesday, December 7

My Bestfriend

#Thanks for today to my bestfriend, Fatimah! Meloveyou ;)

Ini dia kawan sekolah rendah saya, since saya Darjah 1 sampai sekarang saya Form4. Serious dia dah banyak berubah, dari cara dia berpakaian, cara dia bercakap, sifat berani dia. Haaaa maybe saya seorang saja yang perasan perubahan dia tu. Actually kan dulu dia takut dengan orang lelaki nak tegur pun segan. Sekarang dah pandai abang-abang angkat. Omgeeeeee! Boleh bayangkan tak? Hahahaha haritu keluar dengan dia kitorang pergi tengok movie Twilight Saga : Breaking Dawn Part1. Enjoy sangatlah! Thanks girl, dah lama kita tak jumpa 4 tahun okay! Allah sahaja tahu betapa aku rindu kau, Fatimah! Nama kami hampir-hampir kan? Well, kitorang pun dah macam kembar tau. Perangai sama je, hikhok :p Btw takecare tau sayang, apa-apa text aku if kau nak keluar lagi. Byeeeee